۱۸آبان ۱۳۹۶
من ب فکر توام تو لعنتی که خوابیدی فردا بری سرکار امروز همش چکت کردم
همش آنلاین بهت گفتم خار آنلاین فقط گفتی توله کجایی چخبر دگ هرچی پیام
دادم جوابی نبود ولی همش انلاین....
یعنی میشه میشه فراموشت کنم خلاص شم از این همه عذاب .....
من نگرانم یه نگران دیونه هرشب به این فکر میکنم اگه .....حتی نمیتونم تایپ
کنم دستام میلرزه الانم که دارم گریه میکنم
نمیدونم نمیدونم چرا ولی عاشقت شدم
+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 0:51  توسط Shima |
درد یعنی همیشه انلاینه کاری نمیتونی بکنی...ما را در سایت درد یعنی همیشه انلاینه کاری نمیتونی بکنی دنبال میکنید
برچسب: نمیدیدمت, نویسنده: بازدید: 139