
من یک خود آزار تمام عیارمتورا انتخاب کردم درحالیکه باتو بودن چیزهایی دارد که آزارم میدهد اینکه دائم نگرانت هستماینکه همیشه غصه این را میخورم که نکند یه روز دوستم نداشته باشییا اینکه کاش بودنت آنقدر ادامه دار بود که مجبور نبودم هر روز اینقدر دلتنگت باشم!!!این ها و هزارن چیزی که هر روز از جانب تو آزارم می دهد...و خب البته هر دختریعاشق اینگونه خود آزاری هاست +xa0نوشته شده در xa0پنجشنبه هجدهم آبان ۱۳۹۶ساعتxa022:30  توسطxa0Shimaxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب